Sal & tweede keer Cancun

Woehoee vorige week nog een nachtje Sal en afgelopen weekend voor de tweede keer naar Cancun! In deze blog neem ik jullie mee naar deze twee reisjes! Lees je mee?

Vorige week mocht ik voor het eerst naar Kaapverdië. Na een lange tijd, vloog ik eindelijk weer eens op de Boeing 737. Hoe geweldig ik de Dreamliner (Boeing 787) ook vind vliegen en werken, toch blijft de 737 als thuis voelen! Ik vind dat je hier veel meer persoonlijk contact heb met de passagiers en het is een stuk overzichtelijker. Bij binnenkomst zie je alle passagiers en je heb als het ware je eigen area aan boord, dat vind ik zo prettig werken. Na een paar uurtjes vliegen weet je ook al snel welke passagier wat wilt en wie waar zit! Dat is toch gewoon heerlijk werken? Op een groter vliegtuig heb je nou eenmaal meer passagiers en twee gangpaden. Deze afwisseling vind ik wel heerlijk!

Anyways, we gingen naar Kaapverdië, Sal. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten en liet het allemaal maar op me afkomen, maar jeetje wat hadden we een mooi hotel! Mijn hotel kamer keek uit op zee en ik had een jacuzzi in mijn ‘tuintje’, hoe chill! Hoe luxe!!!! (Check m’n instagram story highlights om dit ook te zien.)

Toen we aankwamen hebben we met de crew lekker wat gegeten en in het zonnetje gezeten. s ‘Avonds zijn we naar het centrum geweest en hebben we avond gegeten bij het leuke tentje Palmbeach, aan het strand. Ik heb een heeeerlijke pizza op, met Ananas! Dit vind ik dus echt het lekkerste wat er bestaat!!!! Ook was er live muziek, super gezellig dus.

De volgende dag vertrokken we alweer om 12:30 uur, maar ik was zoals gewoonlijk weer lekker vroeg op! Om 08:30 uur lag ik al lekker aan het zwembad een boekje te lezen. Dit heb ik vol gehouden tot een uurtje of 11 en daarna nog even over het strand gelopen. Het mooie witte strand met het blauwe water, zoals ze dat kennen in Kaapverdië!

Afgelopen weekend ging ik voor de tweede keer naar Mexico. Dit keer hadden we twee nachtjes en drie dagen. Daarom had ik voor mezelf al besloten om lekker bij het zwembad te gaan liggen en verder helemaal niks te gaan doen. Nou, dat is aardig gelukt!

Toen we aan kwamen in het hotel was het al 18:00 uur, we hebben toen met z’n alle een hapje gegeten in het restaurant van het hotel en afgesloten met een drankje. De volgende dag was ik weer lekker vroeg wakker en ben ik de dag begonnen in de sportschool! We lagen al vroeg bij het zwembad en hebben de hele dag lopen bakken. Nog even lekker de zee in geweest en heerlijk wat piña colades op #gottaloveit #mirrorselfietime

s ‘Avonds was er een klein marktje met allemaal super cute souveniertje op het resort te vinden. Hieronder zie je een foto van allemaal schedels, super mooie kleurtjes! Hierna zijn we met een klein groepje van de crew naar het centrum van Puerto Morelos geweest, en hebben we daar in een super leuk Grieks eettentje wat gegeten en afgesloten met nog meer piña colades!

De volgende dag gingen we alweer naar huis en hoopte we nog even lekker op het strand te kunnen liggen. Maar helaas liet het weer dit niet toe… Het kwam echt met bakken uit de hemel, maar gelukkig niet continu, maar elke keer maar 5 minuutjes en dat om het half uur ofso… Super jammer! Maar goed dat we het de dag hiervoor volop van genomen hebben!

Vanwege het weer dus wat eerder naar m’n kamer gegaan, zodat ik nog even twee uurtjes voor de vlucht kon slapen! Aangezien we in Nederlandse tijd de hele nacht door vlogen – 01:30 uur vertrek, 10:00 uur landen! Dit keer had ik een andere kamer in het hotel, één aan de andere kant van gang, dan vorige keer. Ik had uitzicht op een groot meer, in een soortvan jungle. Het schijnt dat er dus ook echt krokodillen zitten! Ik heb echt goed gekeken en gezocht, maar heb ze helaas niet gezien. Wel was het een prachtig uitzicht vanuit de badkamer en tijdens het douche – check m’n insta story highlights als je het ook wilt zien!

Het waren twee leuke, maar korte stopjes! Heerlijk van de zon kunnen genieten en het huidje weer lekker bij kunnen kleuren. Vanaf woensdag een weekje standby, maar wie weet word ik nog voor iets leuks opgeroepen!