Aruba en het geweldige flamingo island!

Aruba stond al een hele lange tijd op mijn bucketlist. In eerste instantie had ik een week standby, 6 dagen achter elkaar thuis zitten en wachten of je wel of niet gebeld wordt voor een vlucht. Maaaaar m’n beste vriendinnetje en favo collega Lisan, waarmee ik ook voor Sunwing gevlogen heb afgelopen zomer, had deze Aruba vlucht op haar rooster staan en die wou ik natuurlijk ook maar al te graag krijgen! Well I got it!

Afgelopen zaterdag vlogen we naar Aruba. Momenteel is het natuurlijk een hele happening en staat de wereld een beetje onderste boven wat betreft Corona. Ik ga het hier niet veel over hebben, en vertel puur alleen wat ik van Aruba vond en wat wij gedaan hebben! Voor alsnog vliegt TUI gewoon door, puur om alle passagiers op bestemming, zo snel mogelijk terug naar Nederland te halen. Ik weet natuurlijk niet tot wanneer dit is en hoelang dit gaat duren! Voor meer informatie over de vluchten en de situatie bij TUI, verwijs ik je graag door naar hun social mediaaccounts of de klantenservice!

Okee, verder! Onze vlucht ging gewoon door en het was een leuke en volle vlucht. De tijd ging enorm snel en binnen 10 uur stonden we op Aruba. Weer een nieuwe bestemming! Ik zag Aruba voor me als een super chill, relax en mooi eiland. Een eiland wat net zo groot is als Terschelling, maar dan met Flamingo’s op het strand!

Binnen 5 minuten waren we bij het hotel vanaf het vliegveld. Met aankomst was de zonsondergang enorm mooi, dus ik kon het niet laten om nog even wat foto’s te maken. Vervolgens snel omkleden om nog even een hapje en een drankje te doen bij een tentje tegenover het hotel.

De volgende ochtend was ik extreem vroeg wakker. Op andere bestemmingen word ik vaak rond een uur of 7 wakker, maar om 05:15 was ik klaar. Ik moet dan ook wel zeggen dat ik echt een enorm lekker bed had. Eén waar je helemaal in zakte. Dat je gaat liggen, en je helemaal in het kussen weg zak. Oh zo lekker!!!!! Ik was ook gewoon helemaal uitgeslapen toen ik wakker werd. Natuurlijk ook nu weer van de zonsopgang genoten!

Om 08:00 uur namen we het bootje vanuit het hotel naar het Flamingo Island. Hier was ik helemaal excited voor! Ik had er enorm veel zin in en keek er zo naar uit. Het leukste was nog dat Lisan en ik hier samen waren. Iets waar we het zoooo vaak over gehad hebben! En eindelijk zijn we er, we doen het gewoon! Het was zo leuk saampjes!

We gingen als eerst ontbijten, en dat ontbijtje was echt zooo heerlijk! Daarna direct door naar het strand en natuurlijk de FLAMINGOOOO’S!!!!

Met aankomst eerst een bedje gescoord en daarna natuurlijk een fotoshoot gehouden met de flammies #gottaloveit! Verder hier en daar wat rondgekeken en heerlijk in het water gezwommen en gesnorkeld!!! Dat vond ik zoooo cool om te doen! Al raakte ik wel in paniek… In het ondiepe water zag je allemaal mooie visjes en vooral veel die op Dory lijken, weet je wel, die blauwe vis van Nemo! Ik wou wat dieper, dus dat deed ik. Ik vond het in eerste instantie al heel apart en wennen om te kunnen ademen terwijl je onder water bent. Maar toen ik dieper ging raakte ik toch wel een beetje in paniek… De zon ging net achter de wolken dus het werd heel donker en ik zag bijna niks meer, toen kwam er ook nog eens een hele koude golf… Nou, ik hield ’t niet meer hoor… Ik werd echt een beetje bang, zie je me al gaan? Snel terug naar het ondiepe water waar ik kon staan, als een spartelende eend zwom ik hoor, wat was ik blij toen ik weer kon staan… En toen de zon weer scheen!!!

Aan het begin van de avond hadden we onze pick-up om weer naar het vliegveld te gaan. 24 uur Aruba zat er weer op! Ik vond Aruba echt enorm mooi en ik heb alleen maar genoten. Hopelijk kom ik er snel weer eens terug!

Morgen zou ik eigenlijk naar Banjul vliegen. Leeg heen en de volgende dag volle bak terug met de laatste passagiers… Maar helaas is mijn rooster zojuist veranderd naar standby. Zo snel kan het gaan in de luchtvaart… Het ene moment vlieg je nog, en dan word je helaas van je vlucht afgehaald! Maar nu al helemaal, in deze moeilijke tijden met het COVID-19 Virus… Ik heb nu weer een aantal standby dagen achter elkaar en wat vrije dagen. Hopelijk kan ik snel de lucht weer in en is dit allemaal snel voorbij! #Staystong

Ik schrijf jullie snel weer!